Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przedłużył na 2017 rok dofinansowanie zadań związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem lub zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest. Aby skorzystać z dotacji należy złożyć wniosek do tut. Urzędu.
Wnioski są dostępne do pobrania na stronie www.miastomyszkow.pl. lub w wersji papierowej w pok. 202 Urzędu Miasta w Myszkowie w godz. pracy urzędu.
Prawidłowo wypełnione wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć do UM w Myszkowie (bezpośrednio na Biuro Podawcze lub pocztą) w nieprzekraczalnym terminie do 15 marca 2017 r. Wnioski złożone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Prace związane z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest, będzie można wykonać dopiero po złożeniu przez Gminę wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w imieniu mieszkańców na podstawie złożonych przez nich wniosków (po 28 kwietnia 2017 r.) W tym roku Fundusz skrócił okres realizacji zadania. Wszystkie prace muszą być wykonane do 31 sierpnia 2017 r.
Wojewódzki Fundusz nie dofinansowuje prac, które zostały już wykonane. Dofinansowanie dotyczy wymiany azbestu znajdującego się na budynkach jak również azbestu zgromadzonego na nieruchomości.