Dodano: 01 lipca 2015 | Wyświetlono: 1698 razy | 0 Komentarzy |
Gmina Myszków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 planuje pozyskanie środków finansowych na wykonanie montażu instalacji fotowoltaicznych oraz na wymianę kotła c. o. na kotły ekologiczne.
W związku z powyższym od dnia 08.07.2015r. do dnia 22.07.2015r. rozpoczyna się rekrutacja uczestników projektu.
Wypełnioną deklarację udziału w projekcie i ankietę należy złożyć wyłącznie w biurze podawczym Urzędu Miasta Myszkowa. Ważne również będą deklaracje i ankiety złożone pocztą (decyduje data stempla pocztowego).
Wymienione powyżej dokumenty złożone przed i po dniu rekrutacji oraz zawierające nieprawdziwe informacje nie będą rozpatrywane. Ankieta i deklaracja powinna zostać podpisana przez właściciela lub współwłaściciela budynku, natomiast wiążąca umowa będzie podpisywana przez wszystkich właścicieli i współwłaścicieli budynku. Ankietę i deklarację można pobrać na naszej stronie internetowej, lub w Wydziale Rozwoju Miasta pok. 20 (parter).
Więcej informacji można uzyskać w Wydziale Rozwoju Miasta tel. 34/313-26-82 wew. 145 i 173
Załączniki:
Ankieta instalacji PV
Deklaracja Instalacja PV
Ankieta kocioł c.o.
Deklaracja kocioł c.o.
Zaloguj się lub zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta. Możesz dodać komentarz jako gość.